عکاسی مادون قرمز

عکاسی و به طور کل عکسهای جالب و علمی یا با تکنیک

عکاسی مادون قرمز

عکاسی و به طور کل عکسهای جالب و علمی یا با تکنیک

سلام!

سلام

اینها اولین پست های من هستند و امیدوارم براتون جالب باشند

اولا باید اعتراف کنم که برای گرفتن این عکس ها یک دوربین ۴ مگا پیکسلی که واقعا عاشقش بودم

(نیکون ال ۴ واقعا عکسهاش واضح بود و از این ۸ مگی cannon sx100 is و ۸.۳ مگی فوجی خیلی بیشتر باش حال می کردم...)

رو داغون کردم و در آخر بورد فلاش و دکمه شاتر رو شکوندم و دوربین نابود شد................

برای دیدن بقیه مطلب و عکس ها روی ادامه مطلب کلیک کنید

اما از سر لج با خودم و اینکه دیگه پول زیادی برام نمونده بود رفتم و یک وب کم 6 هزار تومنی واسه خودم خریدم!

بعد فیلتر مادون قرمزش رو به شیوه ی شکستن لنز! در آوردم و بعد فیلتر نور مرئی رو گذاشتم سر جاش و یه لنز از یه دوربین المپیوس 36 میلیمتری فیلم خور باز کردمو با کلی تغییرات بستم روش 

خلاصه شروع کردم به عکس گرفتن حالا عکس ها رو براتون آپ میکنم...


نظرات 1 + ارسال نظر
محمدحسن عبدی جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ http://mojemehr.blogsky.com

سلام دوست عزیز
من قبلا هم مزاحمت شدم
الان من باید یه دوربین گیر بیارم لنزش رو بشکونم بعد فیلتر مادون قرمزش رو در بیارم و یه لنز دیگه رو این دوربینه بذارم ؟ فیلتر مادون قرمز چه شکلیه؟

ایولا
یه شیشه قرمز رنگه(تقریبا قرمز) coating این شیشه قرمز رنگه
اونو از جاش در میاری تو عکسی که ار مدار داخل دوربین انداختن دقت کن میبینیش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد