عکاسی مادون قرمز

عکاسی و به طور کل عکسهای جالب و علمی یا با تکنیک

عکاسی مادون قرمز

عکاسی و به طور کل عکسهای جالب و علمی یا با تکنیک

نورکشسانی

سلام.

سال نو مبارک.

کلی عکس قشنگ از خاصیت نورکشسانی براتون آپلود کردم که تو تحلیل نیروهای وارد به سازه ها بسیار مهم هست. مخصوصا واسه بچه های عمران و معماری.

این رو هم اضافه کنم که این یک پدیده بسیار جالب و دیدنی هست که بچه های اپتیک ومخصوصا مهندسی لیزر و اپتیک میدونن قضیه از چه قراره. واسه آشنایی بیشتر بخش قطبش کتاب اپتیک هشت رو(فصل ۸) توصیه میکنم.

هرکس هر سوالی داشت تا جایی که در توانم باشه سعی میکنم جواب بدم٬ اگر بلد هم نبودم براتوم میپرسم.

در صورت علاقه به دیدن وضوح بیشتر و اندازه بزرگتر تصاویر را ذخیره کنید٬ تصاویر ذخیره شده دارای اندازه بزرگ تری هستند.

اما اطمینان میدهم که همه نظر ها رو توی قسمت نظرات مطالعه میکنم و جواب میدهم.



حتما به ادامه مطلب سر بزنید.

ادامه مطلب ...