عکاسی مادون قرمز

عکاسی و به طور کل عکسهای جالب و علمی یا با تکنیک

عکاسی مادون قرمز

عکاسی و به طور کل عکسهای جالب و علمی یا با تکنیک

اولین عکس دور قطبی من

اینم اولین عکس ستاره دور قطبی من.

آباده پشت خوابگاه! فیلم ۴۰۰ اکسپو:۱۵ دقیقه با دوربین کانن A1.

چون دکلانشور نداشتم و دوربینمم قفل بالب نداره پس مجبور شدم دکمه شاتر رو 15 دقیقه با دست نگه دارم که لرزش های داخل عکس هم از همین جا ناشی میشه!!!! تو این 15 دقیقه یخ زدم و دسم حسابی لرزید!

بقیه ایراد ها هم از چاپ بد و اثر انگشت مغازه داریه که فیلم رو چاپ کرده.

دیگه تو آباده فیلم نمیدم چاپ. فیلمم تاریخ مصرفش گذشته بود!!!






رعد و برق

عکس یه رعد و برق رو هم دیشب گرفتم...

عجب بارونی میومد....

برگ سبز درختان

می بینید که برگ سبز درختان و حالتی که در عکس های مادون قرمز می آفرینند مورد توجه همه عکاسان است...

هی مادون قرمز

هی هی هی عکس مادون قرمز!


مناظر نفس گیر مادون قرمز


عکس های مادون قرمز


برگرفته از سایت ayton.id.au        


هنر عکاسی گری آیتون

          

ادامه مطلب ...

اسکناس چند کشور دیگر در طیف مرئی فروسرخ


اسکناس چند کشور دیگر در طیف مرئی فروسرخ


ادامه مطلب ...

نظر یادتون نره!

مثل همیشه باید یاداوری کرد لطفا نظر بدهید!

عکس های عمومی مادون قرمز

میوه ها: سیب پرتقال نارنگی کیوی

ادامه مطلب ...

رگ های خونی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

شیراز مادون قرمز

عکس های شیراز درطیف فروسرخ


این هاله های نورانی!!! همه برگ درختان سبز هستند و انبوه اونها نشون دهنده ی باغ ها در قصردشت هست. و تیره و روشن بودن اونا به علت نوعشون هست.

طول موج مادون قرمز نزدیک:

ادامه مطلب ...

مادون قرمز بیشتر!!!! مقایسه لامپ رشته ای و لامپ کم مصرف

لامپ رشته ای:

نور تولید شده از یک لامپ رشته ای به شددت دارای طول موج مادون قرمز دور و نزدیک هست که بخش عمده انرژی مصرفی لامپ رشته ای صرف تولید همین پرتو ها میشه.

لامپ 60 وات قلمی در فاصله 5 متری




لامپ کم مصرف:

به دلیل اینکه لامپ کم مصرف صرفا نور مرئی تولید میکنه و تابش مادون قرمز بسیار بسیار جزئی داره(در مقایسه با لامپ رشته ای)....

برای مشاهده ادامه ی مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید!!!


ادامه مطلب ...

سیاره مشتری و قمر هایش با دوربین cannon sx100is


آرامگاه شهدا در سعادت شهر

تصویری زیبا از طلوع خورشید در شیراز.




تصویری از درخت نخل در کازرون


ادامه مطلب ...

سلام!

سلام

اینها اولین پست های من هستند و امیدوارم براتون جالب باشند

اولا باید اعتراف کنم که برای گرفتن این عکس ها یک دوربین ۴ مگا پیکسلی که واقعا عاشقش بودم

(نیکون ال ۴ واقعا عکسهاش واضح بود و از این ۸ مگی cannon sx100 is و ۸.۳ مگی فوجی خیلی بیشتر باش حال می کردم...)

رو داغون کردم و در آخر بورد فلاش و دکمه شاتر رو شکوندم و دوربین نابود شد................

برای دیدن بقیه مطلب و عکس ها روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...